Im so sorry

Yeap, min blogg har blivit försakad. Jag har varit uppe i varv i flera veckor, det har varit matteprov, svenska läxor, träning varvat med en del annat.
Får lov imorn, ska bli så skönt så! Om alla bara kunde bli friska och vädret kunde bli strålande så skulle det vara underbart. Det är märkligt hur mycket lust man tappar när vädret är dåligt.

Anyway, har påbörjat min vårshopping.. And voila! Det här är början;
- Oversized sjal
- Oversized pilotisar
- Nya bangles


YES! Vad tråkig min blogg är. Jag ber om ursäkt.

snökaos del II

Maken till sämre väder får man faktiskt leta efter.


En rolig
grej såhär på kvällskvisten..


Clinique

Clinique High Impact Mascara, kommentarer?!
Den finns på Åhlens i ngn deluxe edition, lite roliga grejer som följer med till samma pris.


Gosh, det är jobbigt att börja kvart i åtta på Måndagar. Sov inte en blund inatt, och därmed inget fashionstatement idag. Ska dock lägga ut "vad har du i väskan"-bilden så fort jag har tränat klart. Matte och träning står på schemat, fuckin' great!

However, det här vädret dödar all min lust att vilja göra någonting. Nu är det tö, vilket blir plaskeplask och later on kommer säkert kylan tillbaka igen.



På Onsdag däremot är jag ledig. Så skönt så!


Mascara

Japp, mascara-shopping får nog klassas som ett omöjligt projekt då jag aldrig blir hundraprocentigt nöjd. Gosh!

Dessa är jag lite nöjd med;
- 2000 Calorie Max Factor, bra volym och inga klumpar. Ger dock inte så mkt längd.
- Sky high Curves Maybelline, ger bra längd men klumpar gärna då man försöker bygga upp volymen

Dessa har jag avverkat och .. ja, nej dom funkar inte;
- Diorshow, för tjock borste för mina tunna fransar
- Panoramic Curl & några fler från Loreal som inte heller funkar på mina tunnisar
- Tvåstegsmascarorna, orkar inte.

Har även haft dessa (för länge sedan, men eftersom jag slutade med dem var dom nog inte bra :b)
- Great Lash Maybelline
- Lash designer Nivea Beaute

Är det bara att acceptera att det inte går att kombinera längd, volym och klumpfrihet? Tips tack!

vårshopping

  • Oversized sjal
  • Shyssta skor
  • Jeans - Hur är Cheap Monday egentligen?
  • Jacka
  • Nytt make - mascara, rouge, ögonskuggor, gloss and so on
  • Shorts
  • Strumpbyxor, ull känns som det bästa just nu
Får se när man kan börja med denna shopping...