Mascara

Japp, mascara-shopping får nog klassas som ett omöjligt projekt då jag aldrig blir hundraprocentigt nöjd. Gosh!

Dessa är jag lite nöjd med;
- 2000 Calorie Max Factor, bra volym och inga klumpar. Ger dock inte så mkt längd.
- Sky high Curves Maybelline, ger bra längd men klumpar gärna då man försöker bygga upp volymen

Dessa har jag avverkat och .. ja, nej dom funkar inte;
- Diorshow, för tjock borste för mina tunna fransar
- Panoramic Curl & några fler från Loreal som inte heller funkar på mina tunnisar
- Tvåstegsmascarorna, orkar inte.

Har även haft dessa (för länge sedan, men eftersom jag slutade med dem var dom nog inte bra :b)
- Great Lash Maybelline
- Lash designer Nivea Beaute

Är det bara att acceptera att det inte går att kombinera längd, volym och klumpfrihet? Tips tack!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lancome's mascara Hypnose då?

Postat av: Juliana

Loreal's telescopic. Min favorit! Annars är Maybellines Volume express superbra! Lycka till!

2007-03-07 @ 14:38:55
URL: http://www.julianaperson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback