Springbreak

Okej, jag vill inte vara sämre än alla andra..

Skor: Ballerinas, pumps med 'klumpigare' klack och shyssta stövlar. Överlag finare skor till vardags, som känns roligare än slitna converse.
Väska: Skinnbagen är självklar, stora och rymliga ska dom vara! Gärna roliga detaljer som rosetter, band osv.
Jacka: Där brukar det kunna gå fel.. Men gärna en shysst sydd som sitter bra. Marin kanske?
Jeans: No more crack! Inte ljusa, utan mörka och gärna lite högre midja.
Shorts: Ja tack! Inte lårkorta dock, klär inte mina lår.
Kjol: Gärna kjolen från h&m med rosetten (den finns kvar på mitt h&m!). Annars kommer nog min jeanskjol användas flitigt, den känns slapp och kan lätt kläs upp. Men kjol är shysst, gärna någon söt kjol med rosettdetalj.
Klänning: Måste definitivt sitta råbra för att jag ska köpa en, så modellen är viktig.
Toppar: Alla varianter, kommer nog investera i herrtee's.
Koftor: Yes please! Istället för jacka och med stora knappar!
Solbrillor: Pilot och stora svarta.
Smycken: Halsband, bangles, örhängen och diadem. A L L T funkar!
Färger: Vitt, blått..


Kommentarer
Postat av: Bohemica

Åh jag ska också ha rosetter på väskan...så tjusigt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback