bas

KLÄDER
Två par jeans - Kan väl säga att jag har två par som jag verkligen gillar.. Har väl närmare 10 par
En kashmirkofta - Nope!
Ett par svarta finbyxor - Nope, för tråkigt för mig..
Ett par svarta shorts - Näe, dom är kritstrecksrandiga
En vit skjorta - Faktiskt inte
En kavaj - Hualigen.. Försöker dock hitta en kortare modell, tycker den är mest klädsam
En svart kofta - Nej
En kofta i en annan färg -  Ja, en grå och en brun
En jeanskjol - Ja, avklippta jeans. Älskar den!
Två svarta toppar - Faktiskt inte.. Med tryck så har jag en.
Två vita toppar - Jadå.. Vanliga tischor ialf
Två svarta linnen - Ja
Tre vita linnen - Har två, båda från h&m och båda är genomskinliga.. tänkte dock testa Åhlens ribbade linnen
En trenchcoat - Nej
En vinterkappa - En kortare kappa har jag
En svart klänning - Ja, en copy av Sass & Bide's snygga trikåtrasor

SKOR
Ett par partysandaletter - Nej
Ett par svarta och/eller chokladbruna boots - Ja! Tre par svarta och ett par bruna - alla från farmor
Ett par ballerinor - Ja, svarta från Din Sko och säkert något fler par
Ett par partyskor - Pumps, både med låg och hög klack. Svarta och rosa
Ett par söta gummistövlar - Söta och söta.. Tretorn
Två par gympaskor - Två par converse

ACCESSOARER
En mellanstor vardagsväska - Ja
Ett par mörka solglasögon - .. Har en fin samling, ungefär 5 st
Ett par skinnhandskar - Nej, men tänker inhandla till vintern. Gärna röda
En pashminasjal - Ja, svart och röd
En weekendbag - Jaorå.
En partyhandväska - Nae.. Tar hellre en större väska en än handväska, ska jag ha en mindre partyväska blir det kuvert
En kuvertväska - Två vintage. En flätad, och en med bambuhandtag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback