pfft

Jag har varit inne i en period kallad run away. Allt jag har byggt upp har raserats, det gäller min träning, min ekonomi, mina förhållanden med olika personer osv. Allt beror på stressmomentet "arbetslös sommar 06". Det är fan sjukt. Jag orkar inte, har blivit förslappad och tar inte tag i saker och ting som jag brukat göra. No money - no fun. Den hårda sanningen.
Dessutom har min vardag kantats av misär och eländigheter, för mycket har hänt under för kort tid. Jag har inte haft det stöd jag trodde jag har heller, utan jag har många gånger fått klara mig på egen hand. Jag har försatt mig i situationer med mina vänner som jag aldrig kommer klara mig ur helskinnad, och jag kommer aldrig komma därifrån med mina vänner i behåll. They we'll all leave me.
Det är så det känns. Jag kan inte bara klänga fast vid the big E - en dag kommer det också rasa. Det gäller att värdera vänskap högt, det har jag inte gjort. Inte speciellt.



Beach 06 - lika ignorerat som alla andra år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback